vineri, 27 iunie 2008

Mutam cortul la tara

Suntem pe picioare de plecare din Bucuresti, mai exact la Pietrosita, satul/comuna copilariei lui dedi si locul unde isi incara bateriile de la mp3 player si aparat foto. Metodele sunt unice si numai de cunoscatori aprobate.
Cu bagaje, ganduri de leneveala in iarba intepatoare, unii, altii pe sezlong, plus un chef nebun de facut blog in 2 si dormit ca belferii, ne pregatim sa taiem caldura si sa imbratisam racoarea muntilor, ma rog, a dealurilor muntoase.
Si pentru ca n-am fost intocmai cuminte, in zilele in care domnul meu a lipsit in diverse interse de servicii, si m-am cocotat in varful fotoliului, am vazut filme (de fete cu plansete si sughituri de fericire), lasand casa in nestirea ei, s-a hotarat, fara acordul meu, programul de la tara.
Inspre pedepsire, sa ne intelegem.

-ajuns tarziu si pus de gratar la miezul noptii si adormit inspre dimineata (s-a zis cu programul meu de gimnastica de sambata dimineata dar si cu abdomenul plat)
- trezit in roua diminetii si cotrobait prin gradinita: plivit, cosit, cules de...ce-o fi, udat florile, dat de mancare lui Tabla
- totul culmineaza la pranz, cu aruncat in iarba la plaja, in timp ce ne vom chinui sa mai citim cateva pagini din carti atent alese plus o bucata de stat la poze
- inspre dupa-amiaza mi s-a pregatit un somnic dulce si infofolit in plapuma (e casa batraneasca si nu facem focul)
- am fost amenintata si cu o plimbare pe domeniile domnului, pentru a ma pregati sufleteste de anii de pensie
- seara va aduce un alt gratar, vorbaraie, musafiri de vaza si stat si asultat greierii (asta-i partea cea ai grea)
- dupa care voi fi alungata si rugata insistent sa ma duc la culcare si sa las barbatii intre ei, la discutii de oameni mari (batut cu urzica, tavalit in iarba uda si golit navetele)

Se anunta un week-end greoi, obositor si plin de aventuri. In masura timpului care-mi va mai ramane liber voi incerca sa va tin la curent cu executarea pedepselor.

p.s pentru necunoscatori, in Pietrosita s-a filmat "Legaturi bolnavicioase", in urma caruia a crescut pretul la case, s-a dat tot pamantul, s-au cumparat toate padurile, chestie care-i da lui Dedi un sentiment de boiernas mandru de satul lui si mie admiratie pentru mandria lui.

4 comentarii:

Dedi spunea...

cam lungutza lista. cred ca ne trebuie o zi de vreo 48 de ore k sa le facem pe toate...
defapt "iesirile" nu te odihnesc, dar te obosesc frumos. ;)

Mikidos spunea...

sa faci poze sa vedem domeniul si desigur pe boieri:)
have fun!!

delia spunea...

lunga sau nu, tu ai fost capul rautatilor, ma refer aici la cum o sa va petreceti voi noptile, dupa ce ma veti alunga la somn:))).

delia spunea...

@lady girl: facem si pozne, boieru-l stii deja, poate afcem si cu parintii boiernasului. cu siguranta vom poza campurile si gradinile. va tinem la curent de sub meri.