joi, 26 iunie 2008

Copilul mutant

In Romania lui 2007, 1500 de fetite sub 15 ani au facut avort. Tot in 2007, 5000 de fete sub 18 ani au avortat din varii motive.

M-am abtinut mult sa nu comentez zilele trecute despre acest copil violat si traumatizat de cretinul de unchiu-su. I-am lasat pe altii sa-si dea cu parea avizata de psihologi, medici, juristi si alti demnitari atot-stiutori. Ba ca sa avorteze, ba ca nu, ba ca sa nasca ca e ilegal sa faca avort la 20 sapt, ba ca sa avorteze pentru ca e prea mica, nu este respnsabila si nu are ce sa-i ofere copilului.

NIMENI, nicaieri, nu a deschis subiectul legat direct de acest copil, ce va iesi, dc va fi normal la cap sau cu vreo mutatie genetica, pentru ca a fost facut cu unchiul fetii, adica ruda de gradul 2. Nu am auzit niciun mare doctor cu super diplome spunand: opriti aceasta sarcina pentru ca acest copil nu va fi sanatos mental, si cine stie, nici fizic.
In schimb se discuta despre legi, conta legi, anti legi. Cum pot autoritatile sa sustina aducerea pe lume un copil care nu va servi societatii ci mai curand casele de corectie/ copii/handicapati..
Imi dorec sa nu fie asa, sa ma insel, din pacate insa nu stiu ce marea geniu poate iesi dintr-o fetita de 11 ani, cu educatie simpla, fara cultura generala (care n-are nicio vina ca s-a nascut intr-o familie de dezaxati) si un IDIOT care s-a gandit sa se masturbeze mai bine, pe langa nepoata-sa???

Mi-e si sila sa mai deschid tv-ul si sa ma informez.


Niciun comentariu: