joi, 26 iunie 2008

La naiba (FUCK) cu METROREX

Probabil ca e un blestem sau e scris in stele ca atltfel nu-mi imgainez de ce azi dimineata a trebuit sa stau iar blocata in metrou, intre statii, in statii, eu impreuna cu sute de oameni pravaliti, lipiti de transpiratie, cu apele curgande pe ei saracii si cu nervii terci. A fost manifestatie la Dristor, cica, superrrrr! Asta sustin, dar nu inteleg de ce era Mihai Bravu blocat si de ce se schimba sine sau nu stiu ce naiba s-o mai schimba in timpul zilei, mai ales dimineata cand lumea trebuie sa se duca la locul ei de munca.
Ah, si culmea, ajungand la Unirii nesimtitul de vatman ne-a cominucat frumos din musati ca incepand cu aceasta ora traficul la metrou va decurge normal, fara intraziere. Sa ne intelegem, la ora 8.30. FUCK THEM!

Iarasi nu inteleg de ce suntem tratati ca niste animale zilnic si nimeni nu FACE nimic, nu ZICE nimic, n-am vazut un articol in presa sau pe TV care sa traga macar un semnal mic de alarma si sa sustina cauza miilor de suflete care merg cu metroul.
De ce sa mai fim ecologisti si sa renuntam la masini in favoarea metroului? Ca sa umplem apoi spitalele de nebuni cu psihozele noastre?

Un comentariu:

Dedi spunea...

eu am inceput! astazi, cand a intrat metroul in statie la georgian am aratat "degetul" conductorilor. un deget mic pt metrorex, dar o m**e mare pt noi.