vineri, 20 iunie 2008

In cartier, la coafor

Multe se pot face si se pot auzi intr-un coafor de cartier, de altfel respectat. In afara faptului ca programarile se fac cu saptamani inainte, timp in care iti creste parul cu viteza supersonicului si risti sa te razgandesti si sa-ti lasi codita pufoasa la locul ei, totul este executat ca la carte. Instrumente dezinfectate, spalat pe cap cu tot cu masaj, curat, produse decente si nu umflate material cu pompa, doamnele robotesc ca intr-un stup si-si asteapta clientela veche si punctuala.
Am nimerit si eu in acest univers, intr-o seara de luni, desi din batrani se spune ca nu-i bine sa te tunzi lunea ca te vorbeste lumea. Manata de incapatanarea-mi specifica dar si de sugestii sugestive casnice de genul " ti-a crescut parul", "iar am adunat pumnii de fire de par de prin casa", am zis gata , LUNEA asta e a mea.
Am gasit loc, am fost primita cu caldura si asezata cu forta pe scaun de Nicoleta, cea care m-a amenintat cu moartea dc ma mai adresez cu "dvs". Buun, am trecut si de asta, doamna de la cosmetica s-a apropiat si ea si am inceput sa dicutam ca femeile. Ma rog, ca fetele, in cazul meu.
Surpriza: s-a discutat despre TEATRU, piese vazute sau care ar trebui vazute, CARTI citite sau recent cumparate, SCOALA si de ce nu se mai da examen de admitere la liceu (asa am aflat si io noua metodologie scolara si mi-am dat seama ca-s batrana), despre SITE-uri faine, utile, chestii misto pe net si MUZICA.
Da fetelor, in cartier la mine sunt, cum ar spune Elsa, niste femei mistoace.

Poze tot n-am, pozarul este luat in arenda de evenimente mondene si sociale si n-are spatiu pe card si pt mine:). Poate in week-end!

Niciun comentariu: