joi, 19 iunie 2008

Musafirii mei

Casuta mea virtuala nu e f. inspirata, nici autorizata, doar rasfatata si cateodata neglijata de proprietara. Am multe de zis si povetit dar cateodata nu-mi gasesc cuvintele sin nici penelul potrivit sa le insir pe toate. As putea povesti despre ce facem noi la cursul despre Bucuresti, pe care-l urmez de cateva saptamani dar astept sa mai adun cateva muzee si locuri si promit ca deschid si o serie de articole despre acest curs. Ii fac reclama gratis si Sandrei! Ohoo, cate am de scriss, timp sa fie. As mai putea sa mai povestesc de pe la interviuri, chestii amuzante, bineinteles, nu divulg io din secretul profesional. Dar mi-e teama sa nu fiu prea rea. Ma mai gandesc.

Azi fac o recapitulare a musafirilor care-mi cauta in coarne si tasteaza ce tasteaza si ajung la mine. Alte cautari celebre, alte perle:

carpete pentru perete- n-am, nu vreau, nu stiu de unde sa va fac rost. ma interesez si revin.
falus- deja 2 cautari intr-o zi, ciudat, dar macar e varianta literara, merci pt eleganta.
teste fochisti- abia dc stiu ce e u fochist, daramite sa mai dau si teste
cum sa se frizeze fetele de 12 ani- NU STIU!
formula de abordare vanzatori fast food- aici e sensibila treaba, mai ales cu cei de la Dristor
pune-ti coronita de camp- nici de asta n-am, nu stiu cum s-o asez

Niciun comentariu: