marți, 24 iunie 2008

Analele Metrorex

M-am gandit sa scriu o carte. Cu si despre metrou. E imposibil sa nu am succes, vanzari, cititori, lansari in diferite orase si poate o prezenta discreta la Book-festul de anul viitor.
In fiecare dimineata, timp de 30 de minute (asta in zilele bune) sau 50 de minute (cand angajatii metrorex sunt in zilele acelea delicate si sensibile), imi fac scenarii despre crima perfecta. De fapt va fi un genocid.
Si ca sa nu-i oblig pe cei dragi sa ma vada toata viata coafata si cu grilaje pe fata in loc de riduri, mai bine imi pun gandurile criminale pe hartie.
In prima instanta, cartea se va numi " In memoriam: Metrorex". Si va avea cel putin 5 capitole, cu timpul probabil voi mai scoate 5, niciodata nu stii la ce sa te astepti, mai les in pasajul Unirii 1-Unirii 2.
Cateva titluri la care m-am gandit:

Alergatul pe scari sau intre peroane, reteta perfecta pentru niste fesieri tari ca piatra (aici il voi ruga pe Dedi sa ma ajute cu formula lui magica cum sa faci sport de dimineata fara sa dai peste oameni, ci doar peste prietena ta de 1 metru si un creion)

Styling si moda la metrou pentru ca vara nu-i ca iarna. (aici voi detalia despre cum parul lung din fata ta ti se poate lipi de fata, ceea ce duce la iritare, batut din picioare, neatentie si implicit 3 minute pierdute aiurea si metroul de legatura ratat)

Metrorexii, o specie pe cale de disparitie (unde voi cauta solutii, voi dezbate despre cum sa-i facem pe vatmani, muncitori, si sleahta de la conducere sa se sinucida in grup, evident intr-un metrou)

Statul intre statii, psihoza in masa (aici ma voi consulta cu editorul meu, Tudorita, si vom gasi o formula convenabila pentru toata populatia merganda cu Metroul)


Ar mai fi cateva idei si titluri, dar cum am zis, mai las sa se adune nebunia si pe fondul caniculei ce se apropie, fiti siguri ca voi ajunge la teroarea care ma va indemna sa pun penelul in mana.

6 comentarii:

Dedi spunea...

ofertanta ideea! ma bag si eu! in afara de "sfaturi practice pt o calatorie cat mai rapida si placuta", as face "culegere de idei revolutionare". mai precis, cum sa ne razbunam pe metrorecs - sa aruncam cu oo in trenul ce intarzie; sa aratam toata lumea de pe peron "degetul" la conductori; sa nu platim nici o calatorie o zi intreaga (sa sara cateva mii de oameni barierele la metrou - cat de tare ar fi! iti dai seama cit ar mai bate femeile alea oparite in geamul magherinitei de bilete cu cheile alea inutile? :))) .....si multe altele
eu propun sa facem un blog pe tema asta.

power to the people!

delia spunea...

facem si blog, facem si expoztie, facem si experimente in grup si in masa, orice, numa sa moara toti!

later edit: cine vrea sa ni se alature intru scrierea acestei carti este poftit si servit cu inghetata:)!

Anonim spunea...

eu iti propun sa iti cumperi o masina... pe langa dezavantajul statului in trafic, exista multe avantaje: te poti aranja in oglinda, nu te calca nimeni pe cizmele albe sau crem, poti purta tocuri mari pt ca nu mergi mult pe jos, te poti imbraca mai subtire iarna pt ca ai AC, te poti duce la sala fara sa cari tot soiul de sarsanale cu hainele de schimb prin metrou, poti cumpara multe carti si sa nu iti faci griji cu caratul, poti sa mananci, asculti ce muzica vrei, ajungi la intalnirile cu prietenele fara sa te mai gandesti daca e o statie de metrou aproape, poti face cate cumparaturi vrei de la cora sau carrefour fara sa ti se lungeasca mainile ca la urangutani carand pungi etc.
crede-ma ca merita!

delia spunea...

oauu, multumesc pentru propuneri, incepand cu masina si terminad cu cizmulitele albe sau crem, care sunt in topul preferintelor mele. sunt in continuare pentru varianta metroului dar in conditii civilizate si nu ca niste animale purtate in sila.
cartea sau blogul vor fi doar niste defulari temporare.
cat despre masina, din cate ai descris tu mai sus, draga "anonimule" ai propus varianta unei locuinte si nu un mijloc de transport. ma gandesc si revin cu alte concluzii.

Anonim spunea...

cizmulitele albe sau crem nu sunt nici in topul meu de preferinte.... iti dadeam doar un exemplu ca te poti incalta in ceva deschis fara sa ai urme de bocanc pe bot.

si am incercat sa iti descriu avantajele unei masini, care da, se poate transforma intr-o mini locuinta uneori. si nu am fost ironica, cum ai fost tu, am incercat sa fiu doar draguta.

si eu mai circul din cand in cand cu metroul, dar mi se pare foarte deprimant: inghesuiala, patiserii si vanzatori ambulanti, oameni chinuiti si imbracati sarac, fetze triste si obosite...

dar lasa... mergi cu metroul.... si refuleaza in bloguri. succes!

daca nu mai suporti iti recomanda capsulele de sunatoare... fac bine la nervi.

delia spunea...

:))) comunicarea virtuala nu functioneaza mereu. n-am fost ironica, doar m-am explicat, reactionez doar la cuvantul anonim pentru ca nu se pare de bun simt. in rest, merci pt recomandari, si pt sunatoare, le-am incercat deja, ai sa razi, pe cand invatam pentru bacalaureat, eram cam isterica:)!
masina va veni si ea in toamna, ne gadim s-o luam numai pt iesirile din bucuresti si pentru drumurile la supermarket-uri, asa cum ziceai si tu.