luni, 30 iunie 2008

Facute si nefacute

Week-end-ul la tara n-a iesit intocmai listei de pedepse croita de Dedi, deh, planurile din targ nu pot fi niciodata identice cu alea din batatura. Gratarul s-a facut iar pastrama de oaie a satisfacut aproape toate gusturile (mai ales cele ale lui Tabla), plaja nu s-a facut pentru ca plouat cu bulbuci calzi, netul a mers in hop-uri iar blog-ul a fost amanat pentru zile mai inspirate si cand sacul de nervi s-o mai umple. S-a citit oleaca, s-a dormit ca belferii si s-a mutat din curte din curte, ca niste adevarati bucuresteni. S-au facut poze frumoase in 2 (sa traiti Radule, v-ati facut o pomana) in gradinita din spate, exemplificam zilele urmatoare, ca tot urmeaza zile de sarbatoare pentru familia Grigoroiu-Obreja. Dar asta, in episoadele urmatoare.

Am calatorit cu trenul, la intoarcere, prilej pentru care am admirat dealurile patriei, incercand sa alegem unul numai bun pentru a ridica o casuca (sau din container, asta-i pt Ciupitu, fanul din Pipera), am mancat porumb fiert si copt dar si pepene galben.

Ce-am pierdut cat am fost plecati: Noaptea Institutelor, Noaptea Devoratorilor, petrecerea de burlacite a Monicai din Vama (vezi ca n-am uitat?!), multe stiri despre crime si accidente, turul 3 din mai multe sate uitate de lume, scandaluri mediatice si piata de sambata dimineata.

Niciun comentariu: