luni, 13 octombrie 2008

Saptamana de macelari

Tre sa caut niste macelari pentru un super-market belgian si ma apuca toate fricile pamantului. Ca nu-i deloc simplu sa gasesti macelari buni, care sa stie sa transeze intr-un anumit fel o felica, care sa reziste la maximum 5 grade si care sa aiba studiile medii incheiate. Credeti ca e usor? Cateodata ma gandesc ca am un job de vis, in comparatie cu posturile pe care tre sa le gasesc pentru altii. Azi vine si sefu din Franta care o sa ne cam tina in corzi si probabil ca saptamana asta nu-mi voi lua salariul din posturile de pe blog:). In afara faptului ca suntem raciti iar eu fara voce pentru inteviuri, se anunta o saptamana cu emotii de toate felurile care sper sa se termine cu multi prieteni si cadouri.
Mai jos e Matei, copilutul de 3 ani cu care ne-am jucat in week-end si care era gata sa imi dea toate jucariile lui si care mi-a spus f serios ca el nu vine acasa la noi sa doarma "pentru ca fiecare cu casa noastra":)).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca tu faci doar selectia pentru expertul care ii va testa sau cumva ii astepti la interviu, cu o bucata de fleica si cu un cutit pe birou. Apoi normal ar fii sa urmeze gratarul si berea in spatele firmei. Suns bine...

Anonim spunea...

Am vrut sa spun "suna bine"