luni, 27 octombrie 2008

De ce nu ma mai duc la scoala

Stiu despre mine ca ma plictisesc repede, ca imi trebuie noutatea si nebunia langa mine, ca am nevoie de oameni mai destepti decat mine ca prieteni, ca nu am stare si caut mereu. Nu stiu ce dar caut. Fasoanele astea le-am aplicat si in timpul scolilor iar dupa ce am absolvit un liceu am decis ca pot sa imi fac de cap fara sa dau socoteala parintilor. Am intrat in Bacau la Litere, sectia franceza, numarul 2 pe lista bursierilor (cu examen greu) si la Iasi, la Jurnalism, numarul 50 pe lista locurilor cu taxa (cu examen de dosare). Era simplu sa fac facultatea acasa la mama, gratis, ba chiar cu bani de bursa in fiecare luna. Ai mei chiar m-au rugat sa raman in batatura. Evident ca m-am dat cu fundul de pamant sa ma lase sa ma duc la Iasi, le-am promis ca o sa muncesc din greu sa trec la fara taxa, ca o sa ma angajez sa platesc eu taxa, ca o sa dreg cate si mai cate. Si-am ajuns la Iasi, in anul 2 an trecut la fara taxa si totul a fost ok, fara restante dar nici cu note f mari. Dupa 4 ani iar am avut de ales: Iasi, Bacau sau Bucuresti. Castigatoare a fost varianta capitalei desi era cea mai costisitoare si riscanta: fara chirie, fara job, fara prea multe sperante dar cu un master de dus in spate. Dupa o luna de scoala la SNSPA am renuntat pentru ca nu faceam fata timpului. Fara regrete (atunci) am renuntat la PR. Dupa un an am reluat incercarile de a face un master. La fel, am intrat la buget la Sociologie, Comunicare si Media, in franceza. La care am renuntat dupa 2 semestre pentru ca dezamagirea a fost crasa. In afara de cursul lui Dancu, de comunicare politica, nimic nu era atragator. Si deci m-am plictisit din nou. Acum am ramas de caruta, fara master incheiat si fara nicio alta perspectiva de scoala post universitara care sa ma atraga. Nu-i bai, mai caut.
Intre timp am descoperit Fundatia Calea Victoriei cu niste cursuri extraordinare pentru cine vrea sa-si dreaga cultura generala.
Astfel ca in primavara am absolvit cursul lui Petre Guran, de Bucuresti, istorie, locatii muzee, strazi iar din aceasta toamna m-am inscris la 2 cursuri- unul de antropologie, tinut de Alec Balasescu si celalalt tinut de Mirel Banica, De ce iubim anii 30? Pot sa zic ca sunt din nou studenta? N-am renuntat la ideea de a face studii post universitare insa nu gasesc ceva de care sa ma leg si sa duc la capat. Oi fi io nestatornica dar incerc sa ma tratez. Deci, daca aveti idei de mastere interesante, captivante si folositoare, pls da-ti un comment:).
p.s si care sa nu aiba legatura cu inginerie, ASE, medicina, arhitectura sau ceva care presupune matematica, fizica si chimie:))).

Niciun comentariu: