vineri, 24 octombrie 2008

Comune

Fiindca iar stau in casa din cauza guturaiului, nasului si gatului, adica sunt ORL-ista de serviciu de cateva saptamani, imi fac de lucru. Cu mintea mea. Imi imaginez chestii, imi aduc aminte de macelari, ma visez in rochie de mireasa albastra cu un sot transexual imbracat in rochie rosie cu crapau pe spate, visez ca sunt criminala si sunt inchisa intr-o casa mizerabila de la marginea Constantei (???), evadez, urlu, imi suflu nasul, imi dreg glasul, iar transpir, adorm, mai citesc din McEwan si tot asa. 
Ah, si inca ceva f important, am apucat sa-l vad pe Victor Newman la inchisoare. Da! In sfarsit, visul meu de la varsta de 13 ani s-a indeplinit. Cat l-am urat si invidiat in acelasi timp. Mereu punea mana pe cele mai misto gagici din serial, fetitele cele mi frumoase erau ale lui iar baietii cei mai sexosi iar fii lui. Cum sa nu-i doresti raul? L-au prins dand mita cuiva ca sa rastoarne Jabot, adica afacerea familiei Abbot. Christine si Danny s-ar putea sa se impace, dupa ce au fost despartiti vreo 10 ani iar Jill si-a gasit mama, e vorba de cotoroanta de Catherine. Ca sa nu mai zic de Ashley care e si acum indragostita de nemernicul de Victor. M-am mai linistit pentru inca vreo 2 ani cu serialul "Young and the brestless", pot sa ma intorc la Hercule Poirot sau chiar Lipstik Jungle.

Si fara nicio legatura cu macelarii, am descoperit ca exista mai multe meserii in bransa asta: ajutor de macelar, mezelar, transator vita, macelar sef, macelar de noapte, transator-mezelar, macelar-mezelar:))?

Cum ar spune Maria de aseara, nu ma bagati in seama, sunt doar hormonala:).

Niciun comentariu: