luni, 21 iulie 2008

Motive pentru care sa mergeti sau nu la marea noastra

Daca marea de iunie a fost zgribulita, ploioasa si zgarcita cu timpul de plaja, am hotarat sa incerc si marea de iulie. Nu cu degetul, ci cu totii, adica cu gasca. Frumos sejurul, 2 Mai-ul mai frumos decat il stiam, Vama mai cosmopolita decat ar trebui sa fie.
Am tras si cateva concluzii de iulie si ma apuc acum sa fac pe criticul de moda, pardon, de sezon estival pe taramul Marii Negre (de la alge).

5 motive pentru care sa mergeti la marea noastra

  • Daca plecati de vineri in jur de 3, aveti sansa faceti fix 3 ore pana la mare iar drumul sa vi se para o nebunie
  • Plaja din 2 Mai cu nisip fin si apa curata, fara pietre si alge
  • Marea din 2 Mai, calma, prietenoasa, cu nuante superbe de albastru marin si calduta
  • Cazare decenta la pret si primitoare
  • Ultravioletele care sunt "a must" daca te poti trezi de dimineata

5 motive pentru care sa nu mergeti la marea noastra

  • Pestele foarte scump de la Micul Golf
  • Liberty Parade, pe care am reusit s-o fentam cazandu-ne la 2 Mai
  • Vama transformata intr-un club asezat pe mai multe nivele din care rasuna zeci de sound-uri
  • Satele de vacanta neingrijite de autoritati
  • Preturile piperate nejustificat

Astept marea de august, de data asta va fi Marea Ligurica, undeva langa Viareggio, de unde sper sa pot trimite "o vedere electronica" spre exemplificare. Acus vine si vacanta mea!

2 comentarii:

Mikidos spunea...

dupa apa albastra cu care ma revigorez in ultimii 3 ani, marea noastra mi se pare neagra si trista..e adevarat ca am vazut-o la Bulgari..nu am nimic de bine de spus ceea ce este trist..

delia spunea...

pai normal ca n-ai de zis nimic de bine avand in vedere grecii aia albastri si fini ca nisipul:)