joi, 24 iulie 2008

Lista lui Murfi cel viclean

Inainte de orice concediu exista bucurii si "bucurii". Nu stiu cata lume poate sa se laude cu o asteptare lina si fara obstacole inainte de a pleca in concediu. Dupa ce ca astepti tot anul perioada de hurvuz, Murphy cel istet tese el ceva si daca nu reuseste sa strice ceva, apuca sa lase o dara de nervi intinsi si tensiune neplacuta. Cum ma aflu pe lista lui Murphy de cand ma stiu, n-am scapat nici anul asta. Incep cu "bucuriile" ca sa fac si un final frumos (ar trebui sa ma fac scriitoare:)). Acum 2 saptamani ma trezeam la camera de garda, suspecta de oreion (pe care n-am vrut sa-l iau de mica, desi am fost silita de mama in diferite situatii) si cu stresul ca trebuie sa stau blocata in casa minim 16 zile, taman cand ramaneam singura la birou. Nu a fost oreion, erau "doar" niste ganglioni obraznici care mi-au dat niste stari de nervi si oboseala..dar peste care am trecut. Asa am crezut, pana acum 2 zile (deci cu 5 zile inainte de marea vacanta) cand, mi-a cedat o masea, care de fapt erau trei, dupa consultul de urgenta de aseara, si pe care tre sa mi le captusesc cumva, rapid, pana marti, cand vom decola spre Toscana. De stres ca tre sa-mi revin am uita si de ganglioni, si de dureri, si de puroi, vreau doar sa plec si sa ma intorc sanatoasa..ca dupa..Dumnezeu cu mila.
Desi sunt plina de anti-inflamatoare, dicarbocalme, lispsita de energie fizica dupa 2 saptamani haotice si isterice de atat vb la telefon, intrevad un dram de putere pentru acest weeek-end sa-mi fac bagajele, sa ne luam pastile de rau de avion (mai mult pentru Dedi) si sa zacem ca pensionarii pe plaja, prin muzee, prin piatete, parcuri si om mai vedea noi pe unde.

Dar ce mi-a dat marea energie, si aici revin la capitolul bucurii reale, a fost ca blog-ul familiei noastre, Metroul Greu a fost ochit de cei de la COMPACT care ne vor publica in numarul de maine dimineata. Suntem foarte fericiti ca dupa numai 3 saptamani de existenta, acest blog pamfletar, dar cu intentii civice foarte serioase, creste frumos si asta ne face mandri de el. Si cum suntem parinti cool avem grija de el in continuare, ii spunem ca suntem mandri de el, il motivam si-l luam cu noi in Italia ca sa vada si alte modele europene. Incercam sa avem grija de el si in vacanta si sa facem un jurnal foto-narativ din locurile in care vom zace.

Pana atunci, cititi despre noi, mai exact despre blog maine dimineata la metrou.

Niciun comentariu: