vineri, 11 iulie 2008

10 zile cu metroul greu!

Ieri am sarbatorit pentru ca am fost publicati in blogosfera. Blogul familiei a fost laudat si a intrat in colimatorul celor mai mari, care scriu despre lucruri serioase. Iata si textul pe care l-am scris in urma unei limonade si o felie de tort cu nuca, excuse my french.:))

Ieri blog-ul nostru a implinit 10 zile si cu aceasta ocazie am primit si un cadou, adica o aparitie in blogosfera, cu referinte foarte bune. Ne gasiti aici pentru dovada.De bucurie ne-am gandit sa ne laudam chiar la noi in casuta si sa imparatasim cu prietenii nostrii aceasta veste.Daca tot suntem la acest capitol vrem sa multumim celor care ne cunosc pentru ca au sustinut traficul acestui blog, pentru incurajari, comentarii, vizite, lobby-ul gratis si reclama din gura in gura. Pana la urma asta-i cel mai bun marketing:)!
Ne angajam si noi in continuare sa furnizam informatii folositoare, articole pamfletare cat mai delicioase si schite inspirate.

Niciun comentariu: