marți, 17 decembrie 2013

Sexul dupa nasterea naturala

N-o sa va povestesc cum s-a intamplat sa imi reiau eu viata sexuala dupa cezariana, ca asta am facut,  nici daca mi s-a parut usor sau greu, ci doar ca s-a intamplat dupa vreo 2, 3 luni, nici nu mai stiu. Eram asa de obosita si fricoasa incat nu m-am ingramadit chiar prima sa incerc:). Stiu povesti de succes cu femei care si-au reluat viata sexuala usor, dupa fix 6 saptamani de la nasterea naturala, altele cu greu dupa luni bune, oricum ar fi, e greu si depinde de fiecare corp si de psihicul femeii, dar si de modul in care ai nascut. Si de un sot care sa te inteleaga si sa nu puna presiune prea mare, dar nici sa te lase un an in plata ta, ca asa nu te mai reapuci ever de sex. Mai jos va las un link din emisiunea la care am lucrat un an in care fix medicul cu care am nascut, Catalin Haiduc, a venit in emisiune si a vorbit asa frumos despe un subiect sensibil. Ii mai multumesc inca o data ca a fost dragut si a acceptat invtatia mea. Recunosc, a fost un pic ciudat, dar hei, nu stii niciodata cand mai ai nevoie de om:).

Materialul acest face parte din campania lansarii noului canal Youtube Totul despre mamehttp://www.youtube.com/watch?v=DWacJ0SWX1Y&feature=youtu.be.

Niciun comentariu: