marți, 3 decembrie 2013

Apropo de mine

Am gasit niste poze vechi cu mine, tot din vremuri in care ma plangeam ca-s plinuta. Cred ca aveam 52 kg si eram nebuna la cap, acu am 57 si as da orice pentru 55:). Iaca:

Sunt poze de acum 4, 5 ani, daca nu chiar 6 ani, dar cine mai numara anii? Ideea e ca vad ca mereu am fost nemultumita de cum arat, de greutate, dar si de chip. Deci, nu are legatura cu kg depuse. E drept, mi-a placea sa am brate lungi si slabe, abdomen plat si fara solduri, insa daca nici la 42 de kg, cand nu aveam nicio forma nu eram multumita de mine, baga sama ca niciodata nu o sa ma potolesc, si ca mai bine ma caut la cap.
Culmea e ca, acum, cu 8 kg in plus fata de media mea de confort incep sa ma simt bine cu mine, si sa fiu din ce in ce mi sigura de mine. De ce pun poze cu mine ca o apucata? Pentru ca de cateva luni, si as face bine sa ma tin, sunt sub obladuirea si consultanta unei femei care imi demonstreaza zilnic ca se poate sa-ti accepti destinul. Loredana Stefan este mana mea intinsa de prin septembrie, ea ma ajuta si ma ghideaza prin lumea nutritiei si a iubirii de sine, pentru ca sunt doua lumi strans legate, si care imi transmite un calm imens. Lore este Instructor pentru Sanatate - CHHC (Certified Holistic Health Coach) din partea Institute for Integrative Nutrition din New York si marea mea sansa sa ma trezesc la viata si sa ma accept odata, prima oara in 31 de ani. E greu, e o lupta cu spiritul mai mult decat cu apetitul de mancare, si e o invitatie minunata in a ma cunoaste. Invat multe de la ea si prin ea si sunt tare fericita ca am ajuns sa ne influentam cumva vietile.
Acu arat asa si sunt sigura ca voi ajunge sa arat si mai bine, in termeni de kg, insa cel mai important, simt ca incep sa cresc mental si spiritual, pentru ca imi dau ragaz, o iau mai usor:






Un comentariu:

Bucuresti servicii spunea...

DRATI DESTUL DE BINE LA CE SE VEDE