miercuri, 25 martie 2009

Lumea de biznis

Voiam sa ma apuc sa scriu despre pregatirile de nunta care va fi peste un an, dar nu conteaza, cutumele zic sa ne pregatim cu locatia.
Dar pentru ca sunt prinsa cu serviciul si cu telefoane pentru altii, nu prea apucam sa ne gandim la nunta. Apropo de serviciu si de lumea de afaceri in care femeile tre sa dea din coate ca sa se poata vedea si ele. Mihaela a dat tonul si m-a atins asa de tare ca nu ma pot abtine. Ea spune ca femeile nu au ce cauta in lumea asta a banilor. Si sa stea acasa sa croseteze.
Eu as zice ca n-au ce cauta si gata. Treaba lor daca dau cu sapa sau cresc copii sau se fac vanzatoare. Numa ca lumea afacerilor nu-i inca pregatita pentru orgoliile si fitzele unor femei.
Dupa 4 ani oficiali in campul muncii pot sa spun ca urasc sa lucrez cu femeile, mai ales cu cele carora li se urca la cap sefia si hormonii. Mereu le-am gasit o scuza, daca nu sunt sefe acasa, tre sa fie si ele undeva generali. Am cateva exemple care mi-au confirmat teoria, dar pana scot o carte pe tema asta, mai dureaza. Nu-s facuta pentru biznis si gata.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Eu cred ca esti, insa pentru cea din Paris;)

Delia spunea...

adica unde se sta toata ziua la cafele, nu??:)

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Mikidos spunea...

trebuie sa ne vedem sa iti povestesc cum e cu gravidele la birou. n'ai vazut nimic! ce biznis?! nu nene..la OALA! la cratitza! la spalat de scutece!!!