miercuri, 4 martie 2009

Budapesta mea

Gata cu huzuritul, sunt in campul muncii si e mai sanatos decat sa cumperi ceapa de la piata sau sa citesti in parc, in miezul zilei. Revenind cu picioarele pe pamant acum imi dau seama cat de disperata am fost saptamana trecuta in Budapesta. Am dat iama in magazine, pret de 3 ore, in restaurante si cafenele, dupa care am fost trainuita 2 zile incontinuu de picam lata de somn la 9 seara.
De atunci a venit primvara la noi in casa cu martisoare si planuri marete. Daca trecem anul asta, oameni la casa noastra ne facem!

p.s Am vrut sa pun si poze numa ca sunt in rezolutie imensa si nu reusesc.

2 comentarii:

TreiBadica spunea...

Asadar va luati. Pregatim punguta cu orez?

Delia spunea...

:)))asa se pare, dar sa vedem dc gasim un cort imens in care sa ne intre rubedniile. orezul sa mai stea in punga, nu cumva sa se umfle pan la anu:).