marți, 10 martie 2009

Cum era sa raman fara dinti pe scara rulanta

Cred ca asa-mi trebuie daca sunt clontoasa si fitoasa cu lumea care incurca circulatia pe scarile rulante de la metrou. Am avut tupeul sa atrag atentia unui cuplu manelist care stationa neregulamentar, pe partea stanga, incurcandu-mi drumul grabit spre casa. Si mare mi-a fost norocul sa am picioare rapide si sa urc cate 2 trepe odata, ca de nu, m-ar fi "atins" pumnul domnului ofensat si azi nu mai eram cu toti dintii si toti zulufii.
In urma mea s-au auzit urmatoare:

baga-mi-as p.....in capul tau de c......; cine te crezi iodioatooo?? unde p.....mea fugi? stai ca te prind in p.....mea de vaca ordinara; cum ai tupeul sa imi zici mie unde p....mea sa stau????? vacooooo!

10 comentarii:

Irina spunea...

:)Mda...fara cuvinte..oameni...de 2 lei!

Cristi spunea...

Nu confunda romanul cu ungurul cum nu confunda Bucurestiul cu Budapesta. Mda, urata intamplare si caracteristica din pacate...

sultana spunea...

vezi daca nu ai fost cuminte ?! data viitoare sa faci bine sa astepti in spatele lor soios ! urit !

sultana spunea...

adica si niste din astea :)))

Delia spunea...

:)) din pacate nu ma potolesc si chiar ma enerveaza si mai si. am mai patit si altele dar asta a fost cea mai penibila. acum vreo luna am atras atentia unor baetasi de carter ca nu se sta ca boul, ci se circula iar ei au fost f cool, m-au insotit pana la iesire, m-au intrebat cum si de ce, ca la sf sa imi zica: da ce doamna, credeti ca aici e Italia???:)))

TreiBadica spunea...

nu ai bagat si comentariul meu despre driftshifting si nubranduitivarog? sunteti suparati pe noi? din cauza lui nedormitu? ne bucuram ca ia ramas cu toti dintii!

Delia spunea...

imi place de nedo, dar mi-e frica de el. a sarit la mine pe blogul simonei si m-am speriat un pic.

TreiBadica spunea...

e ok, a renuntat si la anonimat. il cheama bogdan. stiu ca am incurcat posturile, dar ma bucur pentru ca asa am comentat de doua ori.

Delia spunea...

eu il banuiesc in continuare ca e iubitul simonei. sau macar un fost? sau prieten?help me here:)

TreiBadica spunea...

ah, nu vreau sa intru in detalii siropoase, e doar un admirator. e admiratorul