miercuri, 10 septembrie 2008

(RU) O zi din viata unui recrutor

Personajele nu sunt fictive iar intamplarile sunt adevarate.

Candidata: Buna ziua, ma scuzati ca am intarziat dar cand sa plec de acasa mi-am patat bluza cu fond de ten.
Recrutor: Nu-i nimic, luati loc.
C: Dar nu v-am zis tot. Am facut o iritatie de la o crema cu musetel si nu mi-am dat seama si acum tre sa ma dau cu mai mult fond de ten. Se vede ceva?
R (un pic incurcat): Nu...dar sa revenim la intalnirea noastra.
C: Deci nu se vede. Bun, ca imi era frica ca arat aiurea.
R (deja iritat): Nu, nu se vede. Aratati f bine.
C: Multumesc
R: Cu placere. Deci, de ce ati plecat de la ultimul loc de munca? Ce s-a intamplat acolo?
C: Pai era foarte bine ca aveam messenger si internet si puteam tine legatura cu prietenii. Era f bine.
R: Si de ce ati plecat?
C: Nu-mi placea job-ul, nu faceam jurnalism, ma ocupam de un site si uploadam poze, fisiere. Eu voiam sa fiu editor de stiri.
R: Ok. Dar la job-ul anterior? Cum a fost si de ce n-ati mai ramas la ei?
C: Pentru ca nu mai vreau sa fiu posta. Caram 300 de plicuri la posta si mergeam asa pe un drum dificil si nu mai vreau.
R (foarte incurcat): Ok. Ce doriti sa afceti in continuare?
C: Vreau secretara, intr-un call center..nu stiu.

Oare cum e intr-o lume ideala?

6 comentarii:

Anonim spunea...

In afara subiectului: in sfarsit ai mai scris o povestioara din realitate. Sunt haioase povestioarele tale!
Acum la subiect-cred ca munca ta are doua laturi: una iritanta cum era si R din povestire si o alta latura de observator care face cel putin o data pe zi o cruce mare de tot dar care are de asemenea cate o istorie tragi-comica de spus.

Delia spunea...

daa..e tragi comic intr-adevar.am multe de ziiissss dar n-am timp si nici chef cateodata.Si R eram eu, dc nu s -a inteles:).

Anonim spunea...

daca personajele nu sunt fictive si intamplarile adevarate, 'personajul' caruia i s-a luat interviul a fost de acord cu aparitia publica a interviului?
Cu alte cuvinte ..in Romania lipsa profesionalismului in hr este de ambele parti.

Delia spunea...

cam asa e...dar de asta aa pastrat anomimatul, asa ca dvs.

Anonim spunea...

o singura intrebare:
unde este legatura intre anonimatul ca functie pe blog cu faptul ca ai facut public jumatate din informatiile respectivei despre jobul anterior si ceea ce doreste sa faca in continuare?

Ceea ce faci este una dintre marile greselile intalnite in HR!- inalcarea confidentialitatii datelor. Altfel nu vorbim de resurse umane!

Delia spunea...

cu placere as primi critici si urecheli, dc as sti de la cine, si cu ce autoritate. asa ca, dc nu sunteti in domeniu, nu va ofuscati!dc sunteti in Rh..chapeau.