vineri, 21 martie 2008

La BCR nu gandim la fel

Sectorul 6. 8.30. Sediul impunator si dizgratios de la BCR. Urc grabita si caut din priviri niste indicatoare. Nu vad nimic. Ma uit si simt atmosfera. Presimt ceva. In jurul meu numai case de plati cu o medie de varsta in jur de 40 de ani. Buun, mi-am zis ca aici au concentrat toate functionarele din vechiul regim care inca mai lucrau la CEC.
"Nu va suparati, pt serviciul de plata Smith an Smith?".
"Da, aici la noi"(si imi deseneaza cu privirea un ocol al holului, de unde era sa inteleg ca da, la ele). Ma asez, sunt fericita ca azi tre sa ridic 93 de euro.
Astept, ma ingrijorez, se face 8.5 0.Hmm, nu-i a buna, mai intreb inca o data ca nu strica.
"Nu va suparati, aici stau bine, pt....??"
"Domnisoara, ati completat formularul???????"
(stupoare in sala)
"Nu, care? Unde?"
"Sus, la etaj, pe dreapta si veniti cu el apoi."
"Ah, vai, multumesc, nu stiam. Revin".
8.55. Urc, domnul de securitate imi da un formular care se numea altfel, completez constiincioasa si cobor fericita.
9.05. Ma reasez la acceasi coada, mai lunga acum si astept. Un pic iritata.
9.15 Ajung la ghiseul magic iar doamna bruneta cu buze prea sangerii pt gustul meu imi spune: "Domnisoara, nu vi s-a operat formularulll???"Va duceti din nou sus sa vi-l opereze un coleg de-al meu si apoi veniti sa va dau banii"
Ceeeeeeeeeeeeeeee?
" Doamna, nu ati fost deloc clara, de ce nu mi-ati spus de la inceput?? Daca stiam ca pt 93 de euro tre sa ma fatai asa, o lasam balta"
Urc, intre timp, venele de pe frunte se jucau de-a v-ati ascunselea. Gasesc un domn care pare ca-mi da solutia.
"Domnisoara, dar pt acest serviciu nu trebuie sa completati niciun formular. Mai mult, colegele mele de jos puteau opera si ele din sistem cererea dvs."
Zambesc amar, acru, dulce acrisor si ma abtin sa nu urlu.
"Va multumesc, am pierdut deja o ora din viata pt acesti bani."
9.30. Cobor la casa cu pricina, ma uit urat la zana cea rea de dupa geam, care-mi face semn sa ma duc la casa alaturata, ca ea nu poate sa-mi dea banii.:)))
9.32. Am luat cei 93 de euro, a zis vreo doua sudalme printre dinti si am iesit val vartej. M-am uitat inapoi si mi-am jurat ca nu voi mai calca niciodata in niciun sediu BCR.

2 comentarii:

Dedi spunea...

hehe!
e greu pt cei ce lucreaza cu cifre, pt ca sunt infinite. cei ce lucreaza cu litere o duc mai bine...sunt doar cateva. :)

Cristina spunea...

hahahaha!
Credit Europe la unirii, ultima zi de plata pentru rata la Card Avantaj. coada mare, eu aveam o problema minora...uitasem piul cardului...hmmm...
rog oamenii de la coada sa imi dea voie sa intreb dc stau bine. se accepta. ridic capul pana peste ghiseu si bag cel mai frumos zambet, acela care spune: "nu va enervati si rezolvati-mi problema repede si eficient, va rog!". aflu ca nu tre sa stau la coada ci sa ma duc la colegele de la birouri. aici, doamne care faceau credite... spun "Buna ziua, stiti, as vrea sa schimb pinul cardului...". "N u la mine!". Stupoare..."Dar unde?" "Oriunde, nu la mine!". ocolesc multimea si ma duc la alt birou. Credite pentru persoane juridice. Clar nu era nub. ma duc si vb cu o d-soara libera. "uite, asa si pe dincolo!". "nu la mine, la colega mea de langa usa". "dar am fost la colega de langa usa! a spus ca nu la ea!". pune mana pe telefon, spune ceva, ma trimite cu cardul si buletinul in dinti, la doamna de langa usa. brusc, amabila, zambitoare, rezolva problema in 5 minute.
Concluzia? e mai bine la banci care s+au nascut pe alte meleaguri:P