marți, 18 martie 2008

Cu trenul in UE

Vreau la Iasi in Gradina Botanica (cea mai frumoasa gradina din tara), probabil in aprilie cand infloresc ciresii si flori sunt sa-ti clatesti ochii cat pentru toata primavara. Numai ca ma enerveaza ca trebuie sa fac 6 ore si ceva, sa merg cu Sagetica Albastra si ca trebuie sa dau 71 Ron numai dusul, pentru un bilet clasa a IIa. In total 150 Ron numai drumul. Hmmm, pentru 6 ore intepenite, nu stiu cat de mult se merita. As putea merge la cuseta de 2 locuri, si sa dau 160 Ron ca sa ajung odihnita.

doar pentru informare: un bilet Milano-Amsterdam=29 euro, durata calatorie 14 ore, pe timp de noapte, la cuseta=39 euro

alta varianta: o calatorie Florenta-Paris=15 euro, durata calatorie 9 ore, la cuseta=25euro:)

2 comentarii:

Laura spunea...

Imi place mult blogul tau. Poate vrei sa face schimb de link-uri. :)

Anonim spunea...

Deci. Dacă-mi arăţi tu biletul ăla Paris-Florenţa de 15E eu îţi cumpăr 10 bucăţi, "că-i superofertă"! Eu pentru Marsilia-Florenţa am plătit cam 90E...