marți, 15 mai 2007

Topul universitatilor din Romania....

Ca absolventa a Univ din iasi ma simt obligata sa ma dau mare cu facultatea mea:)) (am terminat acum 2 ani Fac. de litere, Jurnalism) si sa fac cunoscut topul universitatilor din tara.

Astfel ca pe primul loc se claseaza cu laurii de aur bineveniti, Universitatea „Al.I. Cuza” din Iasi, urmeaza afla Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca pe locul 2 si Universitatea din Bucuresti (UB) pe locul 3. Printre universitatile de dimensiuni mari care se afla pe locuri codase se numara Universitatea „Spiru Haret”, care ocupa locul 49, Academia de Studii Economice, pe locul 42, si Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, pe locul 39. ul hihiiii.

Inca odata multumesc profesorilor mei de Jurnalism si Stiintele Comunicarii care m-au invatat sa scriu o stire de presa scrisa, de tv, multimedia sau de radio.
Multumiri marei doamne a televiziunii din Iasi, inimoasa Vanda Condurache, care si-a pierdut viata sapt. trecuta intr-un stupid si nedrept accident de masina:((. Multumesc doamna profesoara ca m-ati certat atunci cand nu am scris o stire de tv bine si nu eram atenta la montaj.

Iasul sa traiasca!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cunosc cateva persone din Iasi care mi-a lasat o impresie placuta si consider ca invatamantul si formatorii (profii) te ajuta in formarea ta ca om.

Deci bravo, Iasi, meriti sa fii in frunte !

delia spunea...

moldovenii au acaparat capitala, cinste lor, celor care au ceva de spus.
zise o moldoveanca:))

Unknown spunea...

Da, bine zis, fiecare se lauda pana la urma cu ce are..Cunoscandu-te, imi dau seama ca facultatea pe care ai terminat-o a avut un rol important in pregatirea ta.
Si ma refer numai la bine.
E bine ca mai exista oameni care se mai gandesc si cum faci tu, Delia. Iti cinstesti scoala, familia, trecutul..cati nu sunt care nu mai dau doi bani pe studiile pe care le-au terminat sau se gandesc la anii facultatii doar in termeni de "betii", "chefuri", libertate, lipsa de bani.
Tu ai pus insa accentul pe calitatea invatamantului in sine, ceea ce este un mare lucru.
Si eu ma mandresc in localitatea in care m-am nascut (FAGARAS) cu un liceu de prima clasa, pe ai carui profesori (unii dintre ei) i-as intalni mereu cu mare drag. Si acum imi aduc aminte de vorbele lor de duh, sfaturile si experientele impartasite.
Si revin la o prima idee, nu uita niciodata de unde vii, ce ai facut pe parcurs si cum a afectat acest lucru drumul tau in viata.

delia spunea...

mersi adi draga, ar trebui sa facem o comunitate a celor care se mai uita un minut pe zi in spate si nu arunca ce au lasat acolo.