luni, 7 mai 2007

devreme.. ..la birou: pt corporatisti si nu numai :))


Balada angajatului model

(se cântă, de ziua muncii, în surdină, mai ales in sectorul privat!)
Îmi place munca, bani de-ar fi s-aduc în firmă zi de zi. Îl plac pe şefu' cel mai tare! Şi şefii lui, pe fiecare... Iubesc biroul meu fără lumină!
Mă simt în el ca vulpea-n vizuină! Iubesc mobila gri, plină de praf, Dulapuri burduşite, hârtii crescute vraf.
Concediul nu-l iubesc de fel !
Nici nu mai vreau s-aud de el!
Nu trebuie să dorm! Nu vreau să am odihnă!
De nu muncesc, deloc eu nu am tihnă
De munca mea sunt fericit, Nimic atâta-n viaţă n-am iubit ! Iubesc computerul fereastră Cu scăfârlia lui albastră. Iubesc şedinţele mai lungi Când am în creier cifre, dungi. Iubesc, vă spun acu' din nou, Să stau o viaţă la birou! Îmi place munca! Aş munci Mai mult în fiecare zi. Nu vreau salariu! Nu vreau stimă! Mi-ajunge critica drept primă. Nu vreau prea mult ! Numai un pat, Chiar in biroul meu băgat, Să pot munci aici non-stop Până se urcă firma-n top!
Şi dacă-o fii şi-o fii să mor, N-am să regret! Am doar un dor:
Vreau la biroul meu să mor, Înmormântat între hârtii Şi-n ceruri şefii să îi pot servi.....


ATENŢIE:
....... Nu ar trebui să fie văzută de şefii!
........S-ar putea inspira pentru modificarea „Fişei postului”!

Niciun comentariu: