vineri, 27 iulie 2012

Discutii Luculine, din nou

As putea sa vorbesc despre cum vorbeste el zilnic, dar il las pe el sa vorbeasca. Cateva transcripturi ca sa le tin minte pentru posteritate. Luca, 1 an si 4 luni jumate

Eu: Ce mancam azi, Luca?
El: Caneee ( carne).
Eu: Si mai ce?
El: Tatachi ( tzatziki)
Eu: Atat?
El: Cu cacochii si pâne( cartofi si paine).
Eu: Si la desert?
El: Pepeme ( pepene).


Eu : Ti-e somn?
El: Na ni na, hai, a pat!
Eu: Pai hai, culca-te odata!
El: Cucate, mama tu!


Eu: Vrei sa ne spalam?
El: Da, mana, mama a baie! ( da mana, mama, si hai la baie).
Eu: Te speli singur?
El: Da, cuc, fun, cap, pal.


El: Cugeee apa mama a baie!

Se-ntelege ca ne intelegem, nu?

Un comentariu:

X spunea...

si fiu-meu tot "pepeme" spunea acum vreo luna. acuma spune "gutuie" la tot ce inseamna fruct, si "abatru" la tot ce inseamna culoare :)