luni, 2 ianuarie 2012

Vrute si nevrute

Imi fac o lista cu chestii de bifat in anul asta, mai mult ca sa trag de mine si sa ma mobilizez. Statul acasa cu copilul are si minunata calitate de a te blegi, lenevi intelectual si de a trage mata de coada cand e vorba de munci cu creierul.
In speranta ca pan la sf lui 2012 imi vor reveni toate sinapsele, iata ce imi propun, dragi telespectatori:
- Sa imi gasesc proiect/proiecte/colaborari care sa imi permita sa stau si sa lucrez cu un picior de acasa, altul pe la intalniri in oras si ambele maini pe copil; de ochi nici nu mai vorbesc. Daca nu, macar un job part-time, macar pana in toamna cat sa ne descurcam decent cu banii, ca garderoba mi-e clar ca nu mi-o schimb.
- sa ma reapuc de scris
- sa ma reapuc de citit
- sa vad Londra sau ceva din Germania
- sa imi vad parintii mai des, asta insemnand calatorii mai dese la ei
- sa fac campaniile sociale pe care le am in cap de ceva vreme
- sa fac Talciocul Urban mai bun si mai social
- sa avem timp mai mult pentru noi 2
- sa merg la teatruuuu
- sa mergem amandoi seara la concerte
- sa reusesc sa il alaptez pe Luca inca un an
- sa dorm putin dar bine

2 comentarii:

Ioana spunea...

Oau, ce listoi! Oricum, e bine ca ai avut timp sa-l gandesti si sa-l pui pe hartie. E un inceput!
Cand Ana avea 9 luni, lista mea se rezuma la: sa ma duc la toaleta singura, fara fie-mea dupa mine!

delia spunea...

Haha, da, sunt cam nesimtita, cer o gramada, cand de fapt m-as multumi si eu dc as face pipi macar o data pe zi neasistata:). Nevrutele din titlu se refera la ce ar trebui sa fac, dar pt care nu am stare/chef.