joi, 10 martie 2011

Cand stii ca un pre-travaliu e unul adevarat sau unul care te pacaleste

Stam de vreo 24 de ore deja cu cronometru la ureche, cu ochii cat cepele pe burta care se incovoaie, pe copil care se misca si se rasuceste, cu no-spa-uri care nu mai functioneaza deja de mult, dar cu dusuri si reprize scurte de somn care potolesc periodic contractiile, dar care le si intensifica dupa efectul de relaxare. Credem ca am zarit si un dop gelatinos care si-a facut aparitia dupa controlul de ieri dimineata, membrabele sunt inca la locul lor, asa ca alte semne nu mai stim sa recunoastem.
Nu stim daca e din nou un travaliu fals sau un pre-travaliu, de aceea nu ne grabim sa mergem la spital inca. Ce pacat ca nu am mai nascut pana acu ca sa ne dam seama cum sta treaba cu contractiile astea care vin si dispar si care imi taie spatele si picioarele.
Inca nu stim daca nastem, cand si cum, tot ce ne dorim e sa nu se intample chiar in timpul concertului sotului de maine seara de la club Control.
Anuntam provincia daca se intampla ceva!

7 comentarii:

sultana spunea...

ti-am spus: montaj in paralel, tu nascind, iar sotul batind frenetic in tobe ;) momentul de climax va fi simultan, evident, in split-screen ;)))
pina la punctul asta Luca este eu, care am bagat-o pe maica-mea in travaliu de vreo 3 ori pina sa ma nasca, cu moasa cocotata pe ea. si nu era la prima nastere, cum stii. deci se intimpla, asa ca stai linistita, nu esti nici prima nici ultima pacalita de puradel. doamne-ajuta!

Delia spunea...

Luca face poante cu noi ori e indecis?! Sa se fi speriat la gandul ca ajunge pe mana unor parinti speriati si isterici? Sau chiar tine musai sa fie prezent maine seara? Ramane de vazut daca il mai amanam.

sultana spunea...

ce speriati si isterici copila, vezi-ti de treaba. e indecis si sensibil, ca orice pestisor care se respecta :)

Delia spunea...

deci dupa o noapte calma fara pic de contractie am decis sa nu ne mai ducem la doctor deloc ca sa nu ne provoace prin control vreo rupere de membrana ori alte pocinoace; copilul e la fel de activ cum il stiu, starea mea e mai buna, pot chiar sa ies la cumparaturi si diseara la concert! din nou, alarma falsa; sunt curioasa daca atunci cand m-o apuca nasterea pe bune, o sa o recunosc?

Anonim spunea...

Hello, salutari in formula de 2 in 2. Nu mai suntem 2 in 1, avem deja o saptamana, pe 9 am nascut prin cezariana...colul meu nu vroia sa se dilate deloc...

Bebe e bine, e frumos, e cuminte...doarme, mananca de la san. Toata viata ni s-a schimbat, de la sentimente pana program zilnic.

Nastere usoara daca nu s-a intamplat inca!

Alexa spunea...

:( am uitat sa ma semnez, Alexandra :)

delia spunea...

Alexa, felicitari! sa va traiasca si sa va bucure asa cum ne bucura si Luca pe noi deja de cateva zile. L-am nascut luni seara, la fel ca si tine, presupun ca si tu ai trecut printr-un travaliu lung si traumatizant, dar important e rezultatul! vreau sa vad poze cu bebelusul vostru:)!