marți, 21 aprilie 2009

Post-pascalum

Nu stiu despre voi dar eu am mancat zilele astea de sarbatoare cam asa: o felie de pasca, o felie de cozonac, doua oua, o sarmaluta, si feliute de cas plus supa si cateva cepe verzi. Nu stiu cum dar mereu mi-a fost foame in zilele de sarbatoare legala. Desi frigiderul e plin cu de toate- ca sa ne fie bine la cap- nu ma pot atinge de mancare. Nu am pofta de nimic, voce n-am iar si cheful de munca este invers proportional cu cel de somn.
Voi ce ai facut de Paste? Cat drob si oua ati ingerat? Va simteti bine?

Un comentariu:

Cristi spunea...

Un chestionar interesant. Am mancat o oala de sarmale, ceva friptura, vreo doua oua. Am reusit sa beau si ceva bere. Acum trebuie sa recunosc ca nu ma simt prea bine...Imi este iar pofta de sarmale ca la mama acasa:)