luni, 27 aprilie 2009

Cum mi-am petrecut dimineata si ce conteaza

Ceasul a sunat la 8 insa am mai tras de timp pan la si 10. Intre timp si-a facut aparitia in camera Crinuta, nepotica de 3 luni, care mi-a zis prima buna dimineata. Timp de 20 minute m-am jucat cu ea, ne-am gadilat si ne-am promis ca ne mai jucam si miercuri dimineata, dar vreo ora. A fost cea mai dragalasa dimineata din viata mea si momentul in care-ti zici: fuck my job, vreau sa stau acasa sa cresc copii si sa ma joc. Daca aseara, Crinuta a fost maraita si somnoroasa insa cooperativa la pitigaielile mele ragusite, dimineata a fost partenerul perfect de joaca si de cel mai bun exemplu ca viata e frumoasa.
Ceea ce va doresc si dumneavoastra.

poze facute cu telefonul

2 comentarii:

ionuca spunea...

Mai viitoare mireasa, tu stii de Lala??

http://lalastyle.wordpress.com/

Faci si rochii de mireasa, din cate am vazut de site. Poate va intelegeti, daca iti place ce si cum lucreaza :D

Hug mare si tot asa dimineti faine sa ai! :)

delia spunea...

acu stiu si-mi place ce vad:). sarumana de tottt. beau ceai de mere acu:)