luni, 8 decembrie 2008

Mosul, copiii colindatori si nuiaua

A venit si mosul Niculaes cu cadouri pentru fiecare gheata, pantof, slap sau papuc de casa, asa incat si duminica inca mai gaseam ciocolatele uitate in varfurile botinelor. Am gasit cadouri la targul de la MTR care statea sa se stranga, vineri seara, in jur de ora 6. Pe unele le-am cumparat chiar in intuneric si pe fuga ambulantilor targoveti si tocmai ele au fost cele mai apreciate de parinti. Sambata am colindat in vizite si seara ne-am primit primii colindatori la Ceainaria Teatrului Act. Niste copiluti de 10 ani ne-au cantat si dansat, s-au jucat cu noi, am modelat impreuna figurine in plastirina. Fetitele, foarte dezinvolte au facut o pasiune pentru Dedi si aparatul lui foto, punandu-ma si pe mine in incurcatura cand m-au facut "tanti" cand au facut socoteala la diferenta de varsta. La sfarsit au plecat cu tot cu prajiturile mele, cu plastirina Teatrului si cu ciubucul primit de la gazde. Nu m-am suparat ca mi-au lasat in loc nuiaua lui Mos Nicolae.
Duminica, in schimb, as fi dat orice orice sa schimb nuiaua pe pickamerul vecinului din stanga, care ne cadoriseste in fiecare duminica si in zilele libere oficiale, de la 8 dimineata, cu lovituri in pereti, sunete de bormasina si toporisca. Si asta dureaza din iunie. Asteptam cu interes zilele de Craciun, cand o taia porcul.

2 comentarii:

Irina spunea...

Hm...aiurea cu vecinul!
Hn rest...vad ca ai avut un week-end fain!

delia spunea...

off..cu vecinul e ceva de jale. incercam sa fim calmi si sa nu ne ducem la usa cu melesteul...insa nu cred ca mai rezistam pana la Craciun.ciudat e ca NUMAi dduminica gaureste acelasi perete (are si el garsoniera) si numai intre 8-11 dim si 14-17:((((.