luni, 19 mai 2008

Ritual ca de luni dimineata

Proaspata ca o ploaie de vara si cu bune intentii de munca asidua pentru saptamana care va sa vie, eu, proprietara de drept a acestui spatiu virtual, imi incep diminetile, si mai ales pe cele de luni, facand un tur al tuturor blog-urilor si site-urilor care ma intereseaza. Bineinteles ca ma refer la site-uri de moda, ziare, reviste sau foto, si nu de RU, Jurnalism sau PR cum ar trebui, in spiritul campului muncii. Dupa ce vizionez ultima colectie Promod FR si ma mai gandesc de unde sa mai scot niste bani pt o rochie sau alta pereche de sandale/pantofi/blugi, gandul imi trece repede ca dau fuga prin meli melo sa vad ce tre sa mai scriu, niste reviste de femei, ca sa ma pun la curent cu barfe si tendinte:))) plus niste ziare ca sa vad mocirla politica si sociala. Asta ma tine vreo 15 minute. Apoi vine partea frumoasa, blog-urile care-mi umplu diminetile.
Ii vizitez pe Simina si Mihai care-l asteapta pe Baietel Badica (nu au mai scris de carteva zile, oare a nascut??), singurul blog pe care-l urmaresc si citesc cu sfintenie pentru ca e vesel, plin de speranta.
Urmeaza Madame, pe care am cunoscut-o acum cateva saptamani, o lady care traieste frumos, delicat dar intens si care ma inspira de multe ori.
Veveritele sunt cele mai tonice prezente din blogosfera si, desi, ne-am vazut o singura data, ne tinem de cuvant ca ne vom revedea si vom face campionatul de mim, asa cum trebuie.
Andra este draga care ma tine conectata la un trecut frumos, intr-o vara caniculara de munca la BCU pentru Catavenci, si careia ii promit ca ne vom revedea la o cafea/ceva ca sa ne treaca dorul.
Dedi face mare parte din viata mea reala asa ca nu se va ofensa daca il mentionez spre final.

Si uite asa se face 10 si imi incepe ziua de lucru mai interesanta si mai cu sporul care-mi lipseste de fiecare data cand ma gandesc la cele 8 ore de stat la birou. E fain, mama, la serviciu:)!

2 comentarii:

Cristina spunea...

cred ca am uitat sa iti mentionez ca imi place mai mult acest tamplate decat precedentul. e mai curat, mai aerisit, mai liber. :)

Delia spunea...

sarumana! ma maturizez si eu.