vineri, 22 februarie 2008

A patina sau a nu patina...e greu de ales



Citesc despre vedetele ghetii internatioane, vad filmulete cu patinatori superbi, fete care zboara pe ritmul scartaitor al patinei, danseaza, toti sunt niste sensibili. Pare un sport minunat, gratios, barbatii sunt minunati, frumosi pe patine. La ora la care scriu acest post, au trecut 6 zile de cand am pus pentru prima oara patinele in picioare. Si inca mai am febra musculara, de unde am dedus ca nu am nicio treaba cu any sport. In afara faptului ca am impresia ca piciorele arata mai bine de cand cu jumatea de ora de patine, cam aici se opresre totul. Degeaba mi-am luat costum de aerobic, am zeci de Cd-uri cu programe speciale pt acasa, mi-am facut abonamente pe care nu le-am onorat cu prezenta, mi-am luat gantere (cele mai mici) pentru intarirea musculaturii, ac0lo unde cazul:) In schimb, mai folosesc scarile si renunt la lift, din cand in cand.
jos palaria celor care schiaza, patineaza, se dau rolele, alearga, fac miscare.

5 comentarii:

andrei spunea...

Multumesc, draga Delia!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
delia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.