vineri, 9 august 2013

Adunarea!

Blogul meu e cam trist in ultima vreme, tre sa-i dau o tencuiala. Ma gandeam sa postez despre proiectele in care ma tot implic dar e stare de vacanta si nu-mi prea vine. Pana una alta, ma gandesc sa incep un jurnal de nutritie si de redefinire a formelor, cu ale cuvinte: slabeste fato odata ca te faci cat casa!
Sunt dupa 2 ani jumate de fluctuatii de greutate si am ajuns sa par mai mult lata decat mica, ceea ce ma exaspereaza. Nu mananc mult, ci haotic.
Primul pas e deja facut: alerg seara, de doua ori pe sapt deocamdata 3 km in 20 min. Targetul e sa ajung la 5 in 40 minute dar sa vedem;). Deocamdata am o intindere de ligamente de toata frumusetea. Planul e sa alerg de 3 ori pe sapt si sa slabesc 5 kg in 2 luni. Plus 40 de abdomene zilnic pentru tonifiere. Din toamna iarna as baga si ceva sala, iar marele target e sa ajung din nou la masura 36-38, la minim 48 kg si fara burta. Well, asta pana in iarna. Eu zic ca pot, tre sa si renunt la dulciurele, gen tarte, painici dulci sau biscuitei cu unt.
Incep cu prima relatare: saptamana asta am alergat doar o singura data, 20 min, 2,5 km. Recuperez marti cu 30 min si 3, 5 km plus 50 abdomene, ca acu is in deplasare si nu am echipament la mine.
Asa sa ma ajute Dumnezeu;)!

3 comentarii:

carmen spunea...

Doamne ajuta! Eu te sustin si ma alatur. Si eu sunt in situatia asta si incerc sa fac ceva. Mi-am propus acum vreo luna sa slabesc 3 kg pana in sept, partea mai naspa e ca nu mai am cantar :) Apoi mi-am propus sa nu mai mananc dulciuri si paine, desi am mai scapat din cand in cand, si sa fac pilates 20 min in fiecare dimineata - imi reuseste de multe ori, mai putin we. Sa facem un grup de sustinere reciproca? In care sa ne incurajam si sa ne certam de fiecare data cand o luam pe alaturi? O fi bine? O functiona? Te pup!

Ileana spunea...

Eu am slăbit 16 kg cu regim de la nutriţionistă. E un regim foarte bine gândit, echilibrat, uşor de ţinut (adică nu faci foamea). Trebuie doar să-l respecţi cu stricteţe - să mănânci exact ce scrie acolo (în principiu, e vorba de lactate, salate de legume, carne slabă, pâine de secară şi fructe) şi să păstrezi aceleaşi ore de masă - 9, 11, 13, 16, 18. În primele 2 săptămâni poţi slăbi 4 kg.
Repet, e un regim de la nutriţionistă, e foarte bine gândit, nu te îngraşi la loc după ce îl termini. Dacă vrei, scrie-mi, îţi pot da pe mail mai multe detalii.
Eu m-am chinuit cam un an după naştere să slăbesc de una singură, dar n-am reuşit. Nutriţionista m-a salvat. Sigur, asta a fost valabil pentru mine - nu prea le am cu alergatul :)
Mult succes!


tZU spunea...

deliut, vreauuu si euuuu! poate alergam impreuna..asa ma voi mobiliza si eu, sper..pup