sâmbătă, 21 aprilie 2012

Conversatii Luculiene

Extrase din mostrarul zilnic al casei Grigoroiu:

eu: Luca, unde e tata?
Luca: Tata pa!
eu: Tata e la baie?
Luca: Tata caca!
eu: Tata face pipi sau caca?
Luca: Tata caca baie!


Luca: aidaaaa, aideee
eu: unde vrei, Luca?
Luca: aidaaa pa, pa, mama, pa
eu: vrei sa mergem afara?
Luca: pa, copaca, pa, brumbrum mama
eu: unde vrei de fapt?
Luca: cate, pisi, copaca, piii
eu: vrei in parc, deci?
Luca: da! pa! da!

eu: Luca, am ajuns acasa!
Luca: acaca, tata, caca:)))


eu: hai la baie, Luca
Luca: mama caca:))

2 comentarii:

Ioana spunea...

Luca, you're a genius! Foarte tare! Delia, aveti de-a face cu un barbat in toata firea- stie ce vrea si chiar poate fi convingator:-)) Mare distractie pe capul vostru!!

sultana spunea...

face ce face si tot la caca ajunge :))))) e profet asta micu'!