marți, 6 martie 2012

Micul fotograf

5 luni jumatate de Luculica!

2 comentarii:

bebestrumfu' spunea...

Buna Delia,

Te citesc de putin timp dar cu mare sete :) urmeaza sa devin mamica in iulie si ma informez :)
Am citit ca tu ai avut marsupi plus, imi poti spune ce masura ai ales? eu am 1.58..iti multumesc
ai un baiat minunat , sa va traiasca

delia spunea...

Multumim si sarcina usoara! Si eu sunt mica si sotul mare asa ca am ales varianta de mijloc pt amandoi, marimea L. Dar pt nou nascuti pan pe la 2 luni eu as recomanda un wrap sau chiar unul elastic, apoi marsupi pana pe la 6 luni si apoi Manduca. Sigur ca depinde si de greutatea copilului. Cel mai bine astepti, faci copilul si te duci cu el in primele sapt sa probezi cu el un mijloc de purtat. Cei de la hiphip.ro au si showroom si te ajuta.