miercuri, 29 februarie 2012

Un pic de 11 luni

Fix de azi in doua saptamani Luca va implini 1 an! Nu va dati seama ce emotionati suntem. Nici cand m-am maritat nu am avut asa de multe emotii, parca nici la nastere n-am fost asa de emotiva. E un prag de maturitate al nostru de cuplu si de familie tanara. E anul care m-a schimbat din temelii, care m-a dat cu capul de pereti si ma repus in rolul de femeie. Nicicand nu voi mai fi ca acu un an si nu-mi pare deloc rau. Simt ca abia acu incep sa ma maturizez, anul lui Luca coincide si cu 30 de ani ai mei deci nu-i deloc intamplator. Si cu 31 ai lui Dedi, adica 30+1, interesant, nu? Iar o iau pe panta numerologica:).
De azi si pana pe 14 martie voi posta cate o poza nepublicata care sa ne aduca aminte de noi in fiecare luna si puseu de crestere ale lui Luculica. Pe 14, surpriza suprizelor:)!

Niciun comentariu: