vineri, 4 februarie 2011

Week-end de gravida?

Ni s-au aratat semnele dis de dimineata si am conchis amandoi, eu si copilul, ca ne indreptam spre un final de saptamana tare plin.
Ziua a debutat cu sosirea pachetului cu kit-ul de recoltare de celule stem, imediat dupa a sosit si wrap-ul lui Luca, dupa care am primit vizita fotografica a prietenei noastre Miri Bratu, care si-a facut cat de cat damblaua cu burta mea si nu numai, apoi am primit si dulapiorul nou in care vor sta cuminti si calcate hainutele baietelului. Printre altele, am facut si o ciorba in care mai invarteam intre doua cadre fotografice, spre disperarea maestrei
Nici nu am simtit cand s-a facut ora 5, ca mi-am adus aminte ca seara suntem asteptati la o zi de nastere. Sambata, dupa ce vom fi facut curat toata ziua, vom fi invitati la o petrecere cu staif, apoi duminica vom termina saptamana asta agitata cu o alta petrecere de zi de nastere.
Nu ma plang, iesirile sociale fac bine oricui, chiar si unei gravide de 8 luni jumate.
Week-end placut!

4 comentarii:

Simbad spunea...

eh, se pare ca Luca a ales alt program!

Delia spunea...

:(( da, din pacate am ratat festinul pescaresc; se pare ca pestiucul de Luca ne face deja program; o sa scriu un post despre week-endul asta cand am crezut ca suntem deja in travaliu. dc a mai ramas vreun oscior, sa mi-l pastrati:)))

Alexa spunea...

Heeey, receptie!! Houston ma auzi?

Cum mai esti?:) Mai e un pic un pic. Still 2 in 1? Bagajul e gata?

Salutari de la un ou kinder de 36 sapt si 1 zi.

Delia spunea...

alexandra: suntem inca 2 in 1 dar nu stim pentru cat timp; colul se sterge, contractii am destul de des, spatele ma doare f tare si ligamentele la fel, cred ca in maximum 2 sapt devenim 3.
voi cum sunteti?