joi, 2 decembrie 2010

Decoram si ne jucam

Nu stiu ce faceti voi, dar noi am decorat deja casa de sarbatori si incercam sa intram in starea de Craciun, ultimul in 2. Cumva, nici nu imi pare rau, abia il astept pe urmatorul cand vom avea si baietelul printre picioarele noastre, grabit sa strice si sa sparga globuletele. Pana la anul, ne bucuram de burtica care e martora peste tot, vede si se bucura si ea cu noi.



Burtica creste, parca in ultima saptamana a crescut mult, si incep sa se adune si kilogramele. La 6 luni si o saptamana ne laudam cu 6 kg, ultimul pus in ultimele 2 sapt, iar la o aritmetica simpla, in urmatoarele 3 luni jumate voi mai fi pus inca 6. Cel putin.
Tocmai de aceea am intrat in panica drobului de sare si de teama ca intr-o luna o sa ma maresc si nu o sa ma pot misca prin zapezi si polei, am anticipat, si intr-o vizita scurta prin Unirii am si cumparat o plasuta de haine pentru maternitate: body-uri, salopetele, sosetele, manusi, camasute. Simt ca am uitat ceva, dar nu stiu ce. Ce se mai cumpara pt trusa noului nascut? In afara de pampers, desigur?

2 comentarii:

bp spunea...

iti trimit eu pe email acus, scrisesem o postare pe blogul vechi despre asta, nu mai merge link-ul

Unknown spunea...

Uite aici o varianta de bagaj pentru maternitate http://frunzalaura.wordpress.com/2008/08/23/bagajul-de-maternitate/