vineri, 31 decembrie 2010

Catre 2011

Uff, suntem asa de obositi ca nici nu simtitm ca diseara se face trecerea spre 2011. Asa am mai dormi un pic, dar mai avem de copt o prajitura, de umplut niste oua.
Numai daca ne uitam un pic peste umar ne aducem aminte ce an plin si frumos am avut.
Ne-am casatorit, am fost la Paris unde visez sa ajung de la 7 ani, am conceput baietelul care in timp ce scriu ma inghionteste de zor, am avut proiecte profesionale foarte frumoase si pline, am muncit mai mult in timpul sarcinii cat nu am muncit intr-un an intreg, am trait frumos si ne-am bucurat. Am fost alaturi de oameni dragi si i-am cunoscut pe altii frumosi si veseli. Am dus Talciocul mai departe, am scris, am cantat, am dansat.
Anul trecut pe vremea asta numaram lunile pana la nunta, acum numar lunile pana la nasterea baietelului care a fost la inceput Toma, apoi Tudor si care de o luna de zile s-a stabilizat la Luca. Pentru ca sf Luca e fix de ziua mea de nastere si parca prea se leaga.
A fost un an frumos tare, il asteptam pe 2011 si mai frumos si mai intens, si banuiesc, ca mult mai obositor.
La multi ani, dragilor!

3 comentarii:

sultana spunea...

hai cu Luca!:)

Ema spunea...

Ne place Luca si ne simtim onorati c-ati trecut cu gandul si pe la Tudor, juniorul nostru e un Tudor.

Delia spunea...

multumim frumos, stiu de Tudor al vostru:)!