marți, 20 octombrie 2009

27 la Veliko








M-am aniversat de 27 de ani la 3 ore distanta de Bucuresti, la Veliko Tarnovo. Unde a fost frig umed. Cam atat imi aduc aminte acum, desi aveam in minte o poveste plina de peripetii si chestii vazute, insa numai frigul mi-a ramas in oase. Mai bine las pozele sa vorbeasca, care sunt trsite si intunecate, dar daca ma gandesc bine, ne-am simtit f bine, a fost o veselie de numa, nu stiu de ce, insa numa io nu am reiesit vesela. O fi de la oras? Medieval dar daramat? Vechi si traditional insa sarac?
Sa-mi traiesc mie si viitoarei noastre familii micute, sa fim sanatosi, ca la anul avem de dantuit la nunta. Si sa-mi traisca si parintii, ca a fost si ziua lor, nu?

2 comentarii:

Irina spunea...

La multi ani!!!
Sa fii fericita!

sultana spunea...

eu ti-am urat deja. intr-adevar, pare infrigurat, dar are personalitate :)