joi, 27 august 2009

eu sunt madonna

scriu din trenul inspre bacau,inca stationat in buzau,din cea mai darapanata gara,cu reclame din 94,gara care pe jumatate dezafectata.vreau sa scriu postul asta d o ora insa 3g-ul nu bate bine spre moldova. De fapt voiam sa ma laud ca,aseara la concertul Madonnei, am facut baie d vedete.am avut un loc asa d bun şi aerisit incat n-am simtit spiritul cocertului,avand senzatia k suntem in fata tv-ului.dar d fapt voiam sa zic k pe langa noi au trecut si i-am adulmecat pe:fetita cea mica,neagra si adoptata a divei,fata mare,lourdes,iubitul juvenil al divei care o tine in brate pe a mica,paul oakefold si al lui fular turcoaz dar si alte vedete locale: silvia dumitrescu,fata lu basescu,a mare, alexandra ungureanu si cel mai important,sotul divei blondy,cel cu fatza d proxenet.altfel,concertul ş-a auzit bine din fata,unde nu a fost praf,diva e o bunaciune d plastic iar showul a fost perfect.totusi,dc mai dadeam si banii pe bilete si stateam in spate in prafalau,o impuscam eu pe madonna,nu mossad-ul.sunt tot in gara la buzau,ca nu degeaba fac 5ore pan la bacau.cate 15min in fiecare statie,sa ajunga la toata lumea.p.s.dc ma mai tine banda,scriu si despre povesti auzita in tren,relatare d la fata locului.gata. Am demarat.

Un comentariu:

dedi spunea...

ai uitat p cineva chiar misto: pe craioveanu cu sotia. mi s-au parut cei mai ok oameni de acolo. linistiti, civilizati, petrecareti.
hai gata cu reclama ca m-am distrat destul. :)