luni, 17 august 2009

Bacaul, vara 2009

Ne-am intors din orasul meu natal, unde timp de 2 zile am dormitat pe noi incontinuu, ne-am mutat dintr-o camera in alta, am mancat, dormit, plimbat si iar mancat. Ca la bai. Pentru munteanu de Dedi, Bacaul reprezinta locul ideal de vacanta la pensie, unde te culci la ora 10 si te trezesti la 10, casti, mananci, iesi un pic din casa, te plimbi pe strada principala si faci vziite la rude. Ca sa nu se plictiseasca nici de data asta, am schimbat meniul. Am vizitat "suburbiile", adica stradutele si cartierele mai indestulate, cele 2 parcuri (unul mare, altul minuscul) si am mai zabovit si pe la terase. Ne-am clatit ochii cu cel putin 10 mirese venite in acelasi parc, sa faca poze, in aceleasi pozitii, cu aceiasi trandafiri, fantani arteziene si probabil aceiasi nuntasi. Am facut si poze dar suntem in pom cu sistemele pc din casa, asa ca mai dureaza.
Probabil ca vom mai face o vizita in Bacaul de septembrie, special, ca sa facem o comparatie. Viata in provincie te stoarce de energie, desi nu faci nimic.

2 comentarii:

Pescarusu spunea...

Deci, sunteti apti de munca acu'?
Si eu imi urasc ca stau in Bucuresti :(

delia spunea...

el da, eu nu, sunt singura la birou pt o saptmana, deci iti imaginezi. vreau la terase.