joi, 23 iulie 2009

Jos celulita, sus cu textila de alergat

Uit mereu sa spun in public, cand sunt intrebata despre mine, ca sunt o lepra. In afara de simpatica si vesela, cu bune intentii dar cu gura mare, sunt o lepra cu tendinte de ingrasare. De mica, am fost o lenesa la tot ce se cheama activitati sportive sau recreat in aer liber. Nu s-a lipit niciun sport de fundul meu care ia proportii zilnic; scap o minge din ambele maini si o si sparg, mor daca alerg foarte mult, abia innot, si doar la marea cea mai sarata; gafai daca urc mai mult de 20 de trepte. Dupa ce m-au dat afara de la gimnastica, pe cand aveam 7 anisori si dintii stricati, pe motiv de nedisciplinare si antitalent, ai mei s-au resemnat ca vor creste un copil anorexic, asportiv si cu chef de somn mai mereu. De asta probabil ca nici n-am crescut foarte mult.
Revenind in zilele noastre, de cand am o relatie sanatoasa, adica de vreo 2 ani, pun pe mine intr-o veselie. Batranii ar spune: grasa si frumoasa sau ca imi prieste convietuitul in 2. Oricum ar fi, traiesc si ma ingras. Ma infometez si ma ingras. Socul mai mare e atunci cand ma uit in pozele relatiei noastre timpurii si vad o alta Delie. Cu gat subtire si obraji lipiti de cap, cu carlionti si picioare silfide. Si cu alte brate.
Dupa ce ne-am intors din Thassos si m-am vazut o balena esuata pe plaja, mi-a jurat ca ma apuc de alergat. Ca face bine la tonus, la cap si la fizic, in caz ca ma pun sa fac copii intr-un an, doi. Sa fiu pregatita, zic. Insa lepra din mine n-are chef si nici timp. E prea ocupata cu socializari si alte indeletniuciri casnice. E mai usor sa zica ca are de calcat, decat sa puna rola in picior si s-o zbugheasca in parc.
Primul pas l-am facut. Mi-am cumparat pantaloni de alergat, whatever, de trening, pe care am si dat o caruta de bani si care stau atarnati pe folotoliu, cu eticheta pe ei. Al doilea pas era sa ma trezesc in fiecare dimineata la ora 7.15, sa socializez 5 minute cu barbatul si apoi sa dau o tura de alergat prin parc. La 8 as fi fost inapoi iar la 9.30 deja in birou. Suna idilic, nu? Ei bine, dupa doua dimineti de incercari de trezit, am lasat-o balta. Nu mai am idei si nici sali de aerobic de incercat.
Ce sa fac sa fiu si io motivata ca alte tipese fotomodele si bunese? Cum sa ma tratez de leprozenie?

12 comentarii:

ionuca spunea...

Hahaha, as vrea sa te ajut, dar si eu sufar de aceeasi boala, mai ales cand e vorba de activitati fizice sau cat de cat productive. Cand afli care-i leacul, te rog sa ma anunti si pe mine :D

mihai spunea...

am si eu boala asta. de cat sa alerg in parc 30 de minute mai bine stau 3 ore pe internet si ascult muzica si multe alte preocupari care implica statul ... si mi-am luat si eu pantaloni si adidasi si am fost cu ei la zugravit. e in regula, nu esti lepra sau chiar daca esti, nu esti singura

delia spunea...

oare sa deschid un grup pe facebook dedicat leprosilor antisport? oare ne-am lecui?

Irina spunea...

Incercari de alergat prin parc am tot avut si eu, dar seara nu dimineata, si in doi chiar. Dar degeaba...ne-am trezit amandoi ca ne plimbam agale si apoi ne opream la o bere.
Mai mult decat atat, mi-am cumparat aparat de facut abdomene...degeaba....sta sub pat.

delia spunea...

intr-o vreme reuseam cu un dvd de-a lu cindy crawford sau 8 minute de workout. dar atunci eram singura si ma plictiseam. cred ca le scot si eu de sub pat, poate imi revine pofta. ah, si sa nu uit si de ganterele cu apa pe care le-am uitat in fosta casa.

delia spunea...

@irina: welcome back:).

Irina spunea...

Multumesc:)

Ana-Maria spunea...

delia draga, e mai simplu decat crezi: vino la salsa cu mine! pe caldura asta, dupa doua sambete de dansat in continuu la "practice" cred ca ai sa te simti altfel. eu vreau sa merg saptamana viitoare sa ma interesez de program...:)
eee, te-am facut curioasa?

dedi spunea...

eu am raspunsul! :) si eu sufar de aceasi "lepritate" ca si delea, ca doar d'aia mi-e draga. dar am infrant. mi-am dorit bicicleta, am primit-o si acum merg zilnic cu ea la serviciu. 22 de km mininim/zi.am reusit sa trec peste lenea de nemasurat in joaca. adica ma joc cu bicicleta, nu fac sport cu ea.

din pacate delia nu stie sa mearga pe bicla, dar ma angajez sa o invatz si ....la sport cu ea. :)

delia spunea...

ana draga, am renuntat si la salsa pt ca am doua picioare stangi, si n-are rost sa-i incurc pe ceilalti. clar, nu am scapare:).

sultana spunea...

mai fetito, de ce vrei tu sa ma deprimi ? vii cu posturi din astea adipoase... dupa multe investitii in aparate de gimnastica, reviste, dvd-uri, etc, am ajuns la concluzia ca pt lensii ca noi singura solutie este integrarea intr-un program organizat (aerobic) si lucrul cu antrenor, cu banii dati in avans. altfel, nicio sansa. sau da, electrostimulare musculara. maninc si pling. sau beau si pling, ca se pare ca si spritzul, chiar si moderat, ingrasa rau dupa o virsta.

delia spunea...

aoleuuu, acu ca zici de alcool, mi-am adus aminte de berile ingerate in ultimul timp. de la ele sa mi se traga? dc-i pe asa, e vina barbatului. numai vina luii. sa vezi ce-i fac cand ajung acasa!