duminică, 4 ianuarie 2009

Lepse

Nici nu ne-am descarcat bine bagajele ca am si primit 2 lepse dintr-o lovitura la inceput de an de la Badici.
Prima vine prin intermediul lui Dragos care va contoriza toate raspunsurile pe site-ul lui.
Asa ca am facut consiliu de familie si am adunat toate fricile in cateva fraze.

Delia dixit:
M-as scufunda sa vad coralii, daca nu mi-ar frica de apa.
Mi-as lua un hamster, daca nu mi-ar fi frica de soareci.
M-as cu parapanta, daca nu mi-ar fi frica de inaltime.
As fi mai directa cu oamenii si as spune ceea ce gandesc, daca nu mi-ar fi frica sa raman singura.

Dedi dixit:
As zbura cu Delia la New York, daca nu mi-ar fi frica de avion.
As rupe mainile si picioarele hotilor si cutzitarilor nenorociti (sechele din adolescenta)
As face a doua facultate (foto sau arhitectura)
As lua-o pe Delia si aparatul foto si m-as muta in varf de munte ca sa traiesc ca strabunicii mei. (ar fi chiar misto pe timp de criza, nu? :)))) )

A doua leapsa - ce chestie cu lepasa asta pe bloguri..eu stiam doar de leapsa pe cocotzate :) - am luat-o tot de la Badici si e cam asa:

Primele mutre vazute "dimineata" de 1 ianuarie au fost ale noastre, desigur, si fatzaul lui Bazac, cu care am impartit aerul camerei din Sighisoara.
Prima cafea am baut-o caldutza dupa ce am ingurgitat niste junk-food, in timp ce ne uitam la un film.
Primul ecran de calculator: Dell Inspiron 1501 care a fost dragut cu noi si ne-a furnizat numai filme bune
Prima masa: micul dejun de la ora 14.00 incropit din ce-a mai ramas din masa de Revelion
Primul instrument: chitara
Primul animal: cainele de paza al pensiunii care ne-a cazat de sarbatori

Multumim Badicilor. Dam lepsele mai departe: lui Raul, lui Ciupitu, Laurei, Iuliei si Ramonei.


2 comentarii:

Anonim spunea...

n-am uitat, o sa scriu si eu, dar e greu cu temerile astea :)

Unknown spunea...

Fatzau?!?! Chip angelic trebuia sa spui! :D