luni, 21 ianuarie 2008

la teatru..birjard

Vineri ma duc cu fetele la teatru, avem 2 optiuni (ele nu stiu inca pt ca eu organizez) :ori la Odeon, la Marchizul de Sade, ori la Teatru Mic, la "Cum gandeste cealalalta jumatate". Dupa ce am scrsi 2 randuri din post m-am hotarat: aleg a doua varianta, dintr-un feminism exploziv pentru ca sunt curioasa. Vreau sa stiu cum gandeste jumatatea mea. Ca sa pot sa-i ies in intampinare, ca sa-l pot surprinde, ca sa ma lafai in orgoliu propriu si sa-i zic: Ti-am spus io !!.ca sa ma oftic...presupun ca dupa 2 ore voi iesi cu lectiile invatate si nu voi mai face greseli, atingand, incetul cu incetul, perfectiunea celeilate jumatati.

Dar cine are nevoie de perfectiune? cine are nevoie de jumatati taiate la milimetru, care stiu ce sa zica si cand sa nu zica???
va povestesc dupa piesa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

A intelege cum si ce gandesc barbati = A intelege cum si ce gandesc femeile...

Asa ca te-as intreba, de ce te-ar putea interesa...dar prefer sa nu.

Have funn~!

Dedi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dedi spunea...

de ce sa imi iesi in intampinare? te agiti prea mult. ti-am spus eu! :) hihihihi

delia spunea...

ma intereseaza de ce si cum gandesc barbatii pentru ca e mai simplu sa previi decat sa combati..in plus, e in firea noastra sa rascolim....-tul:).
promit ca revin cu o cronica a piesei.
D.