joi, 31 ianuarie 2008

am gasit-o in eterul virtual

Andra este prima mea prietena din Bucuresti, din perioada Catavencu. Mai jos e blogul ei, enjoy it. Am multe povesti despre ea dar mi-e teama ca daca incep sa devoalez, se pierde misterul. pt ca asa e ea, misterioasa. si acum inca ma mai fascineaza.
cu drag.
http://peluna.blogspot.com/search?updated-max=2008-01-15T09%3A55%3A00%2B02%3A00&max-results=8
p.s remebering always: Biblioteca Academiei si Cristoiu, fumatul cu ea in curti, peste tot:), BCU, redactia Catavencu, tarotul din garsoniera ei, predictiile ei adevarate despre dragoste, parul lung si negru, unghiile rosii, eleganta naturala si salbatica, Adi, scrisul, pasiunea.

2 comentarii:

Alexandra Bădicioiu Matei spunea...

Delia? Tu-mi erai aici? Am intrat, dar nu mi-am dat seama ca stiu autorul :)

Multumesc de gindurile frumoase. Ti-am facut loc la colonisti, sper sa iti placa acolo! :)

delia spunea...

dap, io mi-s.ma bucur ca ne-am regasit. cat despre loc, sunt onorata, te-ai mai facut cu inca un vizitator fidel. amea esti in fiecare dim:).