luni, 22 februarie 2010

Timpul din capul unei miresici

Ori sunt eu euforica, pe baza de hormoni de fericire, sau nu ma mai ajuta creierul, dar de vreo o luna incoace am impresia ca ma gasesc in viitor.
Acum o saptamana eram sigura ca suntem in 22 februarie si ca trebuie sa ne prezentam la un curs de step, pe care cred ca il abandonam din ratiuni..de timp! Si m-am facut si de ras, am dat peste cap tot programul saptamanii si m-am apucat ulterior si de lecitina. Care nu ma prea ajuta pentru ca vineri imi spuneam incontinuuu ca azi e 1 martie si ca eu tre sa predau niste articole care nu sunt gata si ca incep sa ma panichez. Si ca nu am cumparat martisoare!
Abia azi dimineata mi-am dat seama ca suntem in 22 februarie si ca mai am de trandavit:). Ce-o fi? Ma intreb si tot sper sa nu ratez ziua nuntii ori, mai rau, sa ma imbrac in rochie de mireasa cu o saptamana inainte si sa apar la cu totul alta nunta, care chiar se va intampla, inaintea nuntii noastre. Nu de alta, dar parca as vrea sa imi pastrez mirele deja ales.

Niciun comentariu: