miercuri, 5 noiembrie 2008

Intrebari de autoritate

Intre un mutat cu biroul, campanie pt metroulgreu, obtinut autorizatii de la primarie, interviuri si net picat, vin si eu cu niste intrebari care ma streseaza.

- de ce doamna de serviciu este mereu domnita? nu am auzit nicaieri vreo referire la ea de genul: "tanti X", "X" ci mereu Doamna X.
- de cand ma stiu am domnit femeile de serviciu, portarii si soferii pentru ca mereu mi-a fost frica de ei. in mintea mea, ei sunt autoritatea suprema fara de care nu poti exista nicaieri. daca n vorbesti frumos cu doamna de serviciu te poti trezi fara hartie igienica la toaleta; portarul va sti mereu barfele dintr-o companie si-ti va facilit accesul in orice gaura nebanuita; soferul trebuie respectat daca vrei sa te duca rapid si fara zmucituri, la destinatie.
- mai am o problema si cu contabila...de asta chiar mi-e frica. mai bine nu zic nimic.

2 comentarii:

raulnecesar spunea...

oh, contabilele...cum le stiu ele pe toate si nu-ti spun si tie; cauta in chitante si deconturi si gasesc sensul lucrurilor, al vietii si torturii

delia spunea...

mie mi se trage de la cele de la scoala generala, liceu. cand ma duceam cu fondul clasei sa vreun alt fond...imi tremura mana pe plic. niciodata nu stiai cand urla si de ce.