joi, 13 februarie 2014

Ziua 3

De dimineata a zis clar si rasunator;
- Nuuu maiii vreaaauuu la gradi!
Fix cand sa ne incaltam. Zic, hmm, ce facem?
-Stai cu mine azi? ma intreaba.
- Stau un pic pe hol, da.
- Bine, vreau cu bicla sa mergem.
Si am mers, si am stat pana a mancat cu copiii, apoi a venit bucuros pe hol, mi-a spus ca e gata, si ca pot pleca, numai daca i-l cumpar pe Echo ( un personaj din Planes). I-am promis, si am plecat.
Am stat 2 ore cu ochii pe camerele video, m-am panicat ca nu l-am vazut deloc juma de ora- era pe un scaun, intr-o parte a clasei, nu voia sa danseze, insa a stat linistit.
Mi-e clar ca nu e asumata sederea lui la gradi, ma astept sa izbucneasca fix cand am nevoie sa plec la vreo intalnire, si il si cred. Il vedeam cum sta plictisit, ori fara stare, ori alergand ca bezmeticul, ori lovind fetite.
L-am luat la 12, fix cand zice in gura mare: vreauuu sa vinaaaa mamaaaa!
Inca zic: copiii sunt facuti sa stea 7 ani acasa cu parintii lor, dar ce vina avem si noi ca tre sa mai si muncim? Maine il lasa ta-su, eu am o intalnire in alta parte a Bucurestiului, sunt curioasa daca rezista mai bine daca despartirea dimineata o face cu Dedi.

Un comentariu:

AlinaD spunea...

La noi l-a dus tati o singura data la gradi. Asta la inceput, cand eu imi petreceam cate 30-45 de minute pe acolo pana sa intre in clasa. Cu ta-su a intrat pe poarta, n-a asteptat nici sa ajunga pe hol si sa il dezbrace, i-a zis: pa, tati si sa carat! :))