vineri, 18 ianuarie 2008

Back to the real life

Deci 2008. Inceput de 2008. Suna exact ca un inceput. Nu stii niciodata la ce sa te astepti, ti-e frica dar iti si place, te gadila in stomac, il vrei, ba nu prea. Te adaptezi.
Ma reapuc de scris (postat) si va incant cu o scrisoare de intentie pe care am gasit-o printre zecile de Cv-uri pe care le rasfoiesc zilnic.

Lectura amuzanta.
D.

Buna ziua! Acesta este primul job la care aplic cv-ul impreuna cu o scrisoare de intentie. As dori sa va spun si motivul. Sunt o FATA ce a terminat un liceu la un profil tehnic ( mai exact electrotehnica ) cu calificative foarte bune si cu o calificare de tehnician electrotehnist si care acum studiaza in cadrul Universitatii Politehnica Bucuresti la Facultatea de Inginerie Electrica ( fosta electrotehnica ). In prezent sunt anul IV, dar pe masura ce trece timpul simt ca sperantele de a lucra in domeniul care ma pasioneaza se naruie treptat. Aceste lucruri ma fac sa cred, de fapt sa fiu sigura ca acest post mi se potriveste. Stiu k nu sunt cea mai buna, dar mai stiu ca pot sa devin foarte buna deoarece am o capacitate foarte buna de a acumula informatii noi in timp destul de scurt. Poate ca faptul ca sunt fata e privit un pic mai altfel, sa zic. Dar am supravietuit timp de aproape 8 ani (4 de liceu si 3,5 de facultate ) intr-un mediu in care totul se discuta in termeni tehnici, in care majoritatea persoanelor sunt baieti, in care am fost privita in sensul: "e fata, deci nu stie nimic!". Ma bucur mult ca cei care au crezut asta s-au inselat, ba mai mult chiar m-a fascinat stupefactia ce se citea pe fata lor cand observau ca au dat gres judecandu-ma dupa prejudecati. Asta poate spune multe despre mine, despre faptul ca pot sa ma ridic la asteptarile dumneavoastra , exact ca orice alt coleg de-al meu, sau poate chiar mai sus.Va multumesc mult pentru rabdarea acordata!

Niciun comentariu: